Reklam, Promozzjoni online
CPM - x'inhu? Kif għandek tuża CPM fir-reklamar?
Billi jorganizzaw kampanja ta 'reklamar kuntestwali midja u fuq in-netwerk, kull jirreklama tikkalkula baġit stmat tiegħu. Klijent kampanja ta 'reklamar huwa importanti li wieħed jara kif il-fondi allokati għall-implimentazzjoni tagħha, jekk il-flus jintefqu u l-effettività li biha jintużaw kif suppost. Il-kalkolu tal-effiċjenza tal reklamar prodott fl-ippjanar tal-midja bbażati fuq diversi indikaturi, li waħda minnhom hija l-indiċi ta 'CPM. X'inhu din il-figura kif jużah - nsib hawn taħt.
CPM - għaliex hi meħtieġa
X'inhu CPM reklamar, ġie magħruf mill-aħħar seklu. Il-modulu jintuża fil-kampanji kollha ta 'reklamar li seħħew fil-midja. Pubblikazzjoni, stazzjonijiet tat-televiżjoni u tar-radju għadhom jużaw din il-figura li jikkalkulaw l-ispiża ta 'reklamar. CPM huwa użat fil-każ meta niġu għall-prezz ta 'reklamar wiri huwa ma destinazzjoni wieħed, u eluf ta' xerrejja possibbli. Fl-istess ħin, u tqiegħed fiċ-ċirkolazzjoni dan it-terminu. Is-sidien tal-pjattaformi reklamar jista 'jopera biss maċ-ċirkolazzjoni tagħhom u tiffoka tematiku, sabiex ir-rata CPM kien determinat, reklamar, b'kont meħud dan il-valur kien produttivi.
Id-definizzjoni CPM
Definizzjoni sempliċi ta 'CPM - ispiża għal kull elf hu. Ġej mill-isem tal-kliem Ingliż modulu Cost Per Thousand, fejn M - il ċifra Rumana, li jfisser 1000. Għalhekk, il-kwistjoni ta 'x'inhu l-CPM, inti tista' tgħid li dan huwa l-prezz għal kull elf impressjonijiet ad. L-aktar ħin hemm reklamar fuq il-paġni ta 'gazzetti u rivisti, l-aktar ta' spiss hija kellha fuq ir-radju jew taqra fuq il-kanal tat-televiżjoni - akbar ir-rata ta 'dan il-fattur.
Kalkolu kampanji onlajn reklamar CPM
Fuq l-Internet, ir-rwol tal-hoc normalment play banners - dawk annoying pop-ups, li huma tant popolari ma 'utenti, u li jġibu l-flus lis-sid ta' pjattaformi ta 'reklamar. L-aktar popolari is-sit, l-aktar nies tħares lejn din il-paġna tal-web, ir-reklamar aktar għaljin fuq dan is-sit se jiswew l-klijent.
Min jirreklama interessati fl-akbar numru possibbli ta 'utenti li raw il-banner. Għalhekk, dak li huwa l-CPM, jista 'jintwera matematikament kif ġej:
CPM = (il-prezz totali tal-ordni reklamar) / (numru ppjanat ta 'fehmiet kull banner kuljum) * 1000.
Issa huwa ċar, CPM - dak li hu. Fir-reklamar huwa wieħed mill-aktar indikaturi importanti. Min jirreklama jista 'jikkalkula kemm flus inti għandek bżonn tħallas is-sid tas-sit sabiex tiżgura li l-informazzjoni ntwera elf utenti fuq in-netwerk.
Viżwalment, dan il-kalkolu tista 'tiġi murija permezz ta' eżempju sempliċi. L-ispiża ta 'tqegħid ta' banner fuq is-sit ta 'portal huwa, per eżempju, $ 400 fil-ġimgħa, l-istatistika ta' din il-websajt turi li fil-ġimgħa browsing-sit madwar 10 elf. Utenti. Għalhekk, kalkolu sempliċi tagħti valur ta ':
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 għal kull elf impressjonijiet reklamar informazzjoni.
Min jirreklama għandu jifhem li dimostrazzjoni sempliċi ta 'l-banner fuq il-websajt tematiku huwa l-aktar informattiv. M'hemm l-ebda garanzija li l-għaxart elef ruħ li żaru il-paġna, kun żgur li ikklikkja fuq il-banner. jekk il-viżitatur se tkun trid link għal jew le - li jiddependi fuq l-attraenza ta 'l-banner u l-informazzjoni li huwa mibgħut fuq dan. Kull sit huwa meħtieġ li jipprovdi d-data kollha tiegħek biex tikkalkula l-għażla CPM. Huwa profittabbli li l-proprjetarju tas-sit, inti tista 'tifhem. Iżda reklamar, il-kwalità tagħha u interessanti għall-utent aħħari huma inklużi fil-kompitu tal-klijent.
modulu appoġġ CTR, metodi ta 'kalkolu
Biex jitnaqqsu l-ispejjeż li jikkunsidraw indikatur ieħor - indiċi CTR. L-isem ġej wkoll mill-lingwa Ingliża u huwa kompletament ħoss bħal click permezz ta 'rata - rata CTR. CTR jurik kif ħafna nies għafast fuq il-banner u jmorru lil klijent reklamar paġna. Dan il-modulu tiddependi fuq il-korrettezza tas-sit magħżul, minħabba li l-reklamar aktar xieraq u meħtieġ ħarsa, l-akbar il-probabbiltà li l-viżitatur interessati fl-informazzjoni u klikks fuq il-banner. Il-metodu ta 'kalkolu ta' dan l-indikatur huwa kif ġej:
CTR = (numru ta 'utenti li għafast fuq il-banner) / (in-numru ppjanat ta' fehmiet fil-jum Banner) * 100%.
Per eżempju, jekk il-20 elf ruħ li raw l-reklami, segwew rabta 800 utenti, allura l-CTR hija 800/20 000 * 100 = 4%, li huwa ogħla mil-limitu aktar baxx.
Ipprovata b'mod empiriku li l CTR minimu ta '3-5%. Jekk inqas, allura l-ispiża għal kull klijent potenzjali se jaqbeż il-profitt mistenni, u r-reklamar se jitqies bħala ineffettiv.
użu ta 'indiċijiet
CPM jistgħu jintużaw meta tagħżel udjenza fil-mira dejqa. Per eżempju, meta tordna l-pjattaforma sit banner jipprovdi jirriklama informazzjoni dwar l-età, sess, post ta 'residenza, l-interessi ta' viżitaturi reġistrati kollha. Għalhekk il-banner mixtieq jidher biss għal dawk l-utenti, li fuqhom ġie kkalkolat l-prodott promozzjonali. Il-baġit tal-kampanja fl-istess ħin tikkonsma aktar ekonomikament u aktar effiċjenti.
Għandek ukoll tieħu in kunsiderazzjoni l-attività tal-membri permanenti. L-aktar spiss l-istess viżitatur jara l-istess prodott ad, l-aktar flus jiġi ddebitat mill-jirriklama, iżda l-klijent fil-klijent minn dan m'għadux isir. Għalhekk indiċi ta 'kalkolu litterati CPM u CTR flimkien ma' analiżi fil-fond ta 'informazzjoni pprovduta minn din il-pjattaforma reklamar biex iġibu r-riżultati mixtieqa lill-klijent.
Punt ieħor li għandu jittieħed in kunsiderazzjoni fil-bidu tal-kampanja. Ħlas jista 'jiġi espost jew f'termini ta' CPM, jew CTR. Fi kliem ieħor, il-klijent irid jifhem l-essenza ta 'reklamar modulo banner CPM - mhuwiex ħlas għal klikk, iżda biss għar-reklamar dimostrazzjoni prodott
Bħala sinteżi
Meta mistoqsi x'inhi l-CPM, inti tista 'tgħid li din l-għażla hija waħda mill-aktar importanti fl-analiżi tal-effettività ta' reklam partikolari, u wkoll għandha tieħu in kunsiderazzjoni meta jiġi kkalkulat il-baġit ta 'reklamar. Ikkunsidrati u l-ammont tal-kuntatti allegati tal-klijent potenzjali bl-informazzjoni reklamar, u l-ispiża ta 'tqegħid banner fuq is-siti multipli b'attenzjoni tematika simili. Minħabba dawn il-parametri, huwa possibbli li jiġi kkalkolat l-effiċjenza ta 'pjattaforma reklamar partikolari u b'suċċess kaptan tal-baġit ta' reklamar.
Similar articles
Trending Now